Популярни публикации

сряда, 17 юни 2009 г.

Нямаше да съм Есил Дюран,ако не беше баща ми !

Есил Дюран:Амбицията е двигател на успеха

4За мен амбицията е най-голямата двигателна сила в шоубизнеса. Тя поддържа чувството за критичност и те кара да не се задоволяваш с постигнатото. Без нея нямаше да познаваме нито Мадона, нито Ма-рая Кери, нито Селин Дион… Давам примери точно с тези имена, защото те са едни от най-амбициозните представителки на поп музиката. Лично аз се дразня, когато видя амбицията качена на сцената. Това не е мястото, където трябва да се бориш и да натоварваш със собствените си амбиции публиката, вместо да я забавляваш. За мен амбицията е собствен вътрешен импулс, но за да е здравословна и да помага на успеха, трябва да е дозирана, премерена.
Точно тази доза притежава Мадона. Всички знаем, че е ужасно амбициозна жена и с малкото си качества, които имаше в началото, направи уникална кариера благодарение именно на амбицията си. При нея всичко е безупречно и с мярка. Не мога да кажа това за Селин Дион обаче. Аз обожавам гласа й, но не обичам да я гледам на сцена – борбата е изписана на лицето й и това ми е неприятно.

Подобни примери имаше на миналогодишния Мюзик айдъл и тогава, като член на журито, споменах няколко пъти за това. На сегашния го виждам у Преслава -няма кой да не е забелязал борбата за доказване и за оцеляване на това момиче. Точно обратното поведение показа пък Русина на един от последните концерти. Сякаш се извиняваше на публиката: „Изтърпете ме няколко минути и после няма да ви занимавам повече със себе си.“ Беше се предала и това пораженческо поведение веднага се предава и на зрителите.

Познавам много талантливи българи, които обаче нямат грам
амбиция. Такава е Амалия – една страхотна певица, която малко хора знаят, защото не иска да се популяризира, има само клубни изяви. А съм убедена, че тя щеше да бъде певицата на България! Всички ние сме загубили от това, че не е амбициозна!

Не крия, че по характер и аз не съм такава, но баща ми успя чрез възпитанието си да ме научи да се боря. Нямаше да съм Есил Дюран, ако не беше той. Все пак, не съм прекалено амбициозен човек и смятам, че се ползвам доста разумно от това си придобито качество: отказвала съм неведнъж изяви и участия, не се опитвам да бъда навсякъде и на всяка цена, често предпочитам да остана в сянка, дова е моят начин да поддържам амбицията си в здравословна форма, да не й позволя да ме направи зависима от нейния наркотик.

http://kliuki.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар

portalturkey@gmail.com