Популярни публикации

събота, 13 юни 2009 г.

Миро:"Господ е добър !"

Миро от Каризма: Често ми се случва да губя контрол

Публикувано на 12 юни 2009 в 10:02pm

МИРО

Мирослав КОСТАДИНОВ е роден на 10.03.1976 г. в Добрич. Завършил е хуманитарна гимназия в родния си град с руски език. От малъкходи науроци по пиано и пеене. През 1994 г. на конкурса „Сарандев“ печели първа награда и наградата на публиката. През следващите години печели отличия на редица фестивали и е трети на „Златният Орфей“. През 1999 г. заедно с Галя основават дуета „Каризма“. Двамата печелят почти всички възможни музикални награди, а през 2006 г. излиза албумът им „Еклисиаст“. През 2000 г. Миро изпява песните в дублажа на анимационния филм „Принцът на Египет“. През пролетта на 2007 г. на музикалните награди на БГ радио с песента „Някога преди“ обявява старта на соловата си кариера. През следващата година излиза дебютният му албум „Омиро-
творен“, който достига рекордни за България продажби. През 2008 г. в риалити шоуто на Нова телевизия „Пей с мен“ печели първо място с малката Дивна. Той е първият български изпълнител, задържал се с парчето „Губя контрол, когато“ 11 седмици на първо място в престижната класация „Nielsen Top 100 Airplay Chart“, като оставя зад себе си утвърдени имена от световната попмузика. През 2008 г. е обявен за изпълнител на годината от Фен тв, тази пролет – от тв Планета, а на 31 май и от БГ радио. Наградите му за последните две години са 16, което е пореден рекорд. На 13 май в София стартира националното турне на Миро под купола на цирк „Балкански“. На 14 юни ще е в Карлово, на 21-и – в Сливен, на 5 юли – в Бургас и така до 12 октомври, когато ще пее в Пловдив.
А и малката Дивна го заслужаваше. Убеден съм, че съвсем скоро тя ще покори България.

- Чуваш ли се с нея, следиш ли развитието й?
- О, да! На концерта в Русе сигурно ще пеем пак заедно.

- Сега като си слушаш албума, харесваш ли го?
- Наистина си го слушам. Доволен съм, албумът е много добър. Няма празна песен. Всяка думичка съм я изпял, вярвайки в нея. Когато нещо не ми харесва, просто не го правя. Това е моето обяснение за успеха на албума. Не е направен на всяка цена.

- Един от най-успешните ти хитове с „Каризма“ беше „Рискувам да те имам“. Не рискува ли твърде много с раздялата?
- Да, поех огромен риск. „Каризма“ беше сигурно предприятие. Инвестициите не бяха големи – изкарвахме по едно парче на година, а възвръщаемостта бе огромна. Никой не беше съгласен с решението ми – нито семейството ми, нито хората около мен. Повтаряха, че ще бъде адски трудно да изляза от сянката на „Каризма „,че хората са свикнали да ни виждат двамата с Галя. Но не ги обвинявам, че не вярваха в мен. Разбирам ги, те се опитаха да ме защитят от мен самия. Инвестирах почти всички спечелени пари в соловия си проект. През цялото време спонсорите липсваха, но аз продължих да вярвам в себе си. Парите свършиха, но трябваше да продължа. А, повярвай ми, много е трудно когато си имал всичко, да подмениш стандарта си на живот. Тогава си припомнях историята на „Междузвездни войни“. Как Джордж Лукас започнал проекта с много малко пари и когато свършили, не получил подкрепа от студиото. Ипотекирал къщата си, взел заеми и играл ва банк. Всичко останало е история. Та за Лукас си мислех. Как един ден това, което правя в момента, ще бъде невероятен успех. Ако перифразирам хита, за който спомена -рискувам да ме има и печеля! Вярвам, че поставям едно ново начало, нещо по-добро в живота ми. Господ е добър.

- Добър е към този, който си върши добре работата…
- От една страна е така. От друга моето е отборна игра. Аз съм лицето, но слава Богу има и други около мене. А зад нас има машина от доброжелатели и приятели, които ми помогнаха. При това, навреме. Например на финалната права на албума, когато вече не ми стигаха силите, Ники Кънчев ми удари сериозно рамо. Звънеше ми и ме окуражаваше да не се отказвам. Идваше с мен на срещи, даваше ми съвети. Благодарен съм и на всеки от авторите на песните. Орлин Павлов участва в беквокалите на парчето „Омиротворен“. Ей така, като приятелски жест. А Евгени Димитров ми подари аранжимента му с думите: „Не ти ща парите, Мирко!“ Анелия не се притесни, че ще ми изпее беквокали, въпреки че е звезда. Мариана Попова също. Открадна от времето си за концерти, за записи. Дойде в студиото и каза: „Твоя съм, колкото ти трябвам!“ Това са истинските приятели! Дълбок поклон пред тях!

- Как подбираш хората, с които работиш?
- Трябва да са луди, колкото мен. Това са хора, които не биха спали, биха пренебрегнали нуждите на тялото си, за да свършат работата, както трябва. Но за нас това не е работа. Правим го, защото сме заедно, защото ни харесва. С „Омиротворен“, с турнето с „Балкански “ всеки един от нас сбъдва мечтата си. Хората, с които работя, са идеалисти. Затова и девизът ни е „Един за всички, всички за един!“

- А имаше ли хора, които те предадоха?
- Имаше, разбира се. Но същите тези хора, които сега ме предадоха, са ме подкрепяли в друго време. Така че не умея да се разочаровам от хората. Не сме в детската градина да се сърдим и да се караме. Прекратявам отношенията си с тези хора -без да съжалявам и без да се обръщам назад.

- Някак неусетно албумът ти се разраства, непрекъснато пускаш ремикси на песните…
- Така се прави. А и за мен е удоволствие, защото работя с нови и нови страхотни музиканти. Например с Диджей Лайън. Той вече обикаля световните сцени и работи с много известни музиканти. С него сме изкарвали до сутринта в студиото в търсене на перфектния саунд. Колко такива хора ще намериш, които вместо да отидат в петък вечер да се забавляват, ще останат в студиото да помагат на някого. Харесва ми да работя с такива хора. Аз не живея за петък вечер, а за всяка вечер, когато имам концерт.

- Да очакваме ли скоро поредния ремикс?
- На наградите на БГ радио изпях за първи път ремикса на песента „Call On Ме“. На български е и се казва „Позвъни“. Оригиналът звучи готино, но някак не успя да докосне хората. Затова направихме нов аранжимент, ще снимам и клип. Участниците в него подбирам с кастинг в сайта d...bg. Искам да се запозная с нови хора. Да са съвсем нормални, с обикновени професии. Те са ми по-интересни, тяхната хубост е по-истинска.

- Направи и доста дуети, това носталгия по „Каризма“ ли беше?
- В никакъв случай. Каква е причината да се случи“ Каризма“? Имаше клуб „Опера“, където пеехме с Галя. Но през това време подготвях самостоятелен албум, който така и не видя бял свят. Нямах достатъчно смелост да вложа парите, изкарали с толкова пот на челото. Тогава дойде един симпатичен продуцент с предложението да направим “ Каризма“. Така започна всичко. Но никаква носталгия нямам, ама никаква. Започнал съм сам да обикалям фестивалите из България още 14-годишен. Мама и баща ми имаха достатъчно доверие, а и от малък си бях отракано хлапе. Когато най-накрая имах някой до мен като Галя, беше като раждане. Но дойде моментът всеки да тръгне по своя път.

- Нямаш ли нужда от почивка?
- Не! Работохолик съм. Веднъж се пробвах да почивам извън България. Първия ден си казах, че се намирам в рая. На втория исках да видя какво точно има в рая. А на третия вече нямах търпение да се прибера у нас, но имах билет чак за след шест дни. Всъщност в рая е скучно.

- Ти самият кога губиш контрол?
- Често ми се случва. Не понасям арогантността, незачитането на пространството на отсрещния човек, неуважението, фамилиарниченето, безхаберието, неграмотността. С две думи – арогантната простащина. Но който покаже подобно отношение към мен, веднага получава същото. Християнин съм, но няма да застана усмихнат срещу него и да подложа и другата си буза.

в. Всичко за семейството

Миро от "Каризма", който - изненада!, също е от турски произход.

Само Миро с пари за балет

13 юни 2009, 10:26

София, България


Кризата удари и родния шоубизнес. Първи жертва падат балерините. Причината е в мижавите бюджети на изпълнителите. Когато си правят сметката, първо режат режийните на балета, съобщава "Стандарт".
"Единствена от фолк певиците Алисия ползва танцьорки от балет "Нова", с който работя. Те са известни и като мацките от сцената на "Ъпсурт", казва хореографката на адреналинките Станислава Гочева.
Много често наетите режисьори просто казват на момичетата: "Облечи каквото имаш, сама си направи косата" и на терен няма нито кой да ги вчеше, нито да помогне за стайлинга. Често певците се отказват и от модни съветници. А за да са във форма, балерините трябва много да инвестират в телата и имиджа си.
Не всички обаче смятат така. Явно Миро е "най-заможният" певец, защото си позволява да има балет, и то за цяло турне. Той нарича трите момичета и трите момчета "моите съмишленици" и обикаля страната с тях под наслов "Омиротворен". Хореографка им е Маргарита Будинова, която прави танците в "Шоуто на Азис". /БЛИЦ

Няма коментари:

Публикуване на коментар

portalturkey@gmail.com