Популярни публикации

събота, 30 май 2009 г.

Комунизмът продължава да е в сделка с Шейтана

Проклятието на Шейтана*

Публикувана: Петък, 15-и Май 2009, автор: 24 Часа; прочитания: 582

Проклятието на Шейтана*

МАНИПУЛАЦИИТЕ и насилието на комунизма се извършват десетилетия наред, той не прощава на никого. За него няма националности, не търпи различия. В България в период, в който мислехме, че си е отишъл завинаги, комунизмът продължава да е в сделка с Шейтана - бившите тайни служби, които и досега се опитват да управляват държавата. В последните двайсет години ДПС и БСП вървят ръка за ръка, напълно необезпокоявани вършат аферите си и смучат кръвта и духовната енергия на сънародниците си, покровителствани от тези служби. И българите, и турците продължават да гласуват с нестихващ мазохизъм за своите мъчители.

Преживял съм много в практиката си като млад лекар в смесен район по време на възродителния процес. Но няколко случки от този период ще помня през целия си живот...

На операционната маса лежи млада жена, на която току-що е извършено секцио. Аз съм в екипа - млад лекар в разградската болница, положил Хипократовата клетва преди броени месеци. Тогава пред очите на всички се случи нещо чудовищно. Това е моят най-ярък и шокиращ сблъсък с неподправеното и чудовищно зло. Бях твърде млад, но споменът от тази случка и до ден днешен, въпреки дългия ми опит с всякакви човешки мерзости, е жив и болезнено пулсиращ. Един колега с цинично хладнокръвие завърза тръбите на жената с копринени конци. Това означаваше, че тя повече не може да има деца. Колегите гледаха гузно, но не реагираха на светотатството, знаеха, че се изпълнява партийна директива. Те по- късно щяха да удавят съвестта си и насилието над човешката им доблест с алкохол. Да, наистина знаехме за устни партийни директиви за подобни действия над българските турци. Аз постъпих просто импулсивно, хвърлих ръкавиците си и казах, че в геноцид няма да участвам, затръшнах вратата. Никога повече не влязох в операция с този човек... Тази касапница умъртви не само бъдещите деца на една българка с турски произход, но кастрира доброто и превърна в духовни инвалиди “цвета на интелигенцията”, която бе положила Хипократова клетва да служи на човеците!

По време на възродителния процес комунистите се проявиха като антихуманни фашизоидни престъпници с целенасочена политика за унищожаването на един етнос. Властта тогава не прощаваше на никого, дори и на българите, които не членуват в партията им. Аз бях един от тях. Тогава кметът на Разград откровено се подиграваше с такива като мен. Все пак аз спечелих един рунд от борбата с него. В този тежък момент имаше проблем с консумативите, с горивото за линейки. Спомням си как една нощ дойде родилка с порок на сърцето и допълнителни заболявания, което означаваше, че задължително трябва да бъде транспортирана до Варна. Беше към 2 ч и звъннах на кмета за помощ. Той изруга: “Абе какво си се загрижил за една туркиня, ще спасиш света!” Излязох извън кожата си и го попитах дали така ще постъпи, ако това е неговата дъщеря. Отпусна бензин...

Друг случай. Много трудно раждане на една туркиня, която аз израждах. Подадох бебето на акушерката и педиатричната сестра. Бебето обаче не изплака, а двете сестри тръгнаха да напускат. Озадачен, ги попитах: “Защо оставяте бебето да умре?” “Е, това е поредното турче...”, ми отговориха и ме оставиха сам. Спасих детенцето, а майката го кръсти с моето име от благодарност...

Защо ли разказвам всичко това? Защото и днес съгражданите ни от турски произход продължават да вярват на същите хора, които систематично извършваха над тях геноцид в недалечното минало. И сякаш няма сила, която да разсече това проклятие на Шейтана над нацията ни...

ЛЪЧЕЗАР ИВАНОВ

Авторът е депутат, председател на столичната организация на партия ГЕРБ.

* Шейтан (турски) - сатана.

http://www.24chasa.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар

portalturkey@gmail.com