Популярни публикации

вторник, 19 май 2009 г.

Али Алиев и Мерхан Зюлкаров заедно с травестита Денис

Али Алиев, носителят на титлата "Мистър Менхънт България" отдавна е в близки отношения с фолк изпълнителят и дори заснеха неотдавна предизвикателна фотосесия, сега вече си партнират и във видеоклип.


Травеститът Денис и сървайвърът Али Алиев


Другият мъж в лентата на травестита Денис се казва Мерхан Зюлкаров и е рекламно лице на Dolce & Gabanna за страната ни.

Травеститът ДЕНИС: Имах връзка с наш известен футболист

Интервю
Светлана Терзиева-Сесил

Истинското име на Денис е Десислав Гретов, на 23 години, Зодия Близнаци, висок е 182 см, 60 кг., с черна коса и пъстри очи! Роден е в град Стара Загора.
- Денис, ти не си обикновен травестит, а и фолкпевец. Как смяташ да се наложиш в бранша и да изместиш такива титани като Азис?..
- Забелязах и проумях, че в нашия бранш, трябва да имаш тлъст любовник, за да се задържиш, защото е сложно ,ако си сам... Е, аз не искам да влагам всичките си пари в бизнес, който се превърна в скъпо хоби, колкото и странно да звучи - този бизнес докарва доходи на много малко колеги!... Последните 3-ри песни и 2-ва клипа, които пуснах, са мое продуциране... Иначе пея, ходя си по участия, читалища, частни партита и най-вече казина!...

- Кое е най-нестандартното място, на което си правил секс и с кого?
- Имах връзка с наш известен футболист, с него сме правили секс в асансьор - просто така ни дойде!... Правили сме го и в кино, винаги сексът с него е бил нестандартен, но сега вече има човек до мен, които ми дава по-големи емоции!...

- Кой е този футболист или поне кажи от кой отбор е?
- Е, вие сега искате да разведете човека и да му навредите на кариерата. Не може така. И той има право на личен живот.

- Кога разбра за първи път, че си момче, но желаеш партньори от същия пол?!...
- Не знам точно, но в един момент видях, че ме привличат мъже, в което няма нищо лошо - просто аз съм загърбил тази мисия да показвам кой съм... Е, не се чувствам жена - напротив, но това е шоу-бизнес, ако си интересен те помнят...

- Кога беше първият ти път и с кого, как протече актът и кой какво прави по-точно?!...
- Тогава бях на 14, с момиче го направих, беше интересно в същото време и странно. Но се случи!

- Чух, че си имаш гадже?!
- Казва се Жоро, за първи пак споменавам нещо лично, но ти си готин човек и заслужаваш нови неща!...
С него се познаваме от 2 години - писали сме си в скайпа, той живееше във Варна, а аз в София, просто комуникирахме за музика, за неща от ежедневието, но в един момент спряхме да си пишем... Аз имах доста ангажименти, по-рядко взех да влизам в Интернет, докато не го видях на живо във Варна!...

- Ти ми каза, че цели 3 години си бил без гадже и си задоволявал сексуалния си глад с всякакви хора, без никакви ангажименти!... Къде ги намираше тези хора, по сайтовете за запознанства ли или някъде другаде на по-скришни места?!...
- Не, не с всякакви хора, все пак аз съм доста сдържана личност, но имаше един човек с който правех секс, но от 1-на година просто останах без секс!... Нямах доста дълго време партньор, пак и исках сериозен човек, не ми допадаше това, че правя само секс. Мисля, че 3-ри години си починах от сериозни връзки. Последната ми връзка свърши доста болезнено за мен, написах дори песен за нея, но сега с нови сили започнах страхотна връзка и дано така остане!

- Сега може ли да се каже, че си верен на гаджето си или имаш забежки от време на време – или вие не се ревнувате по този начин?!
- Когато няма грам ревност, то няма и чувство. За него не знам, не ми го показва, но аз знам, че той ревнува... Той е доста сдържан, но фактът, че той направи първата крачка да сме заедно, това ми говори достатъчно. А и с всеки ден го доказва, като ме прави най-щастлив и нелишаван от нищо човек!... Не говоря за материалното, важно е да се уважават хората - пари се печелят, но чувства и обич не може да си купиш!...

- Какво най-много обичаш да правиш в секса, оралната любов ли ти е любима и ако смея да попитам – и в двете посоки ли?!..
- Без орална любов няма хубав секс! Това е като да направиш пиле с картофи, а картофите да липсват, не става! Любовната игра трябва да я има, ако я няма - то това си е едно нищо и никакво голо чукане, така мисля аз поне...

- Какъв е оргазмът на Денис?!...
- Ами то оргазмът не се описва, той се показва...

- А къде по-точно най-обичаш да „свършваш”?!
- Ами където дойде ...

- А партньорът ти къде „свършва” най-често, някъде в теб или на по-скришни места?!...
- Ама ние не си поставяме ултиматуми, всеки свършва, където му дойде най –хубаво! Все пак сексът е най-хубав, когато е такъв какъвто го усещаш, а не по план...
Започваш, без да мислиш и се оставяш на възбудата!...Ами харесват ми мръсните думички, пляскането както се пее в последната ми песен „ПАЛАВИ НЕЩА”, това ми идва и на момента!...

- Казваш и че важното е да ти е „вътре”, няма значение къде влиза и излиза – какво ще рече по-точно това – я ми обясни по-подробно?!...
- Да, казвам го винаги това, защото няма значение гей ли си или нормален човек - ти си си човек, няма значение какъв секс правиш и кой е в леглото ти, ти не натоварваш хората със себе си. Дразни ме, когато някой казва - мразя педали, които показват, че са такива, в смисъл показности... Човек е такъв, какъвто се чувства и никoй няма право да си позволява да съди другия, нека първо и тия хора с претенциите, че са нормални, да оправят своя дом, своите деца да погледнат или да помислят за бъдещите си деца и тогава да съдят хората, това искам да кажа с тази фраза... Не е важно къде влиза и излиза важно е да има секс!...

- Получавал ли си много неприлични предложения и от кого, ако има известни имена, ги спомени?! И приемал ли си някое от тези предложения?!...
- Да, Дейвид Бекъм ме моли всеки ден!... - Хи-хи-хи... шегувам се!... Да, имал съм доста предложения, дори и от известни наши личности, но нали знаеш - ние чалгаджиите не казваме кой, кога, колко и къде.

Светлана Терзиева - Сесил

Още:

ДЕНИС събра сексбомби в клип, а Таня Боева пее вокали в песента

От:Ico Iliikov

ДЕНИС - повече женственост, повече сексапил, повече стил. Разликите между него и Азис са повече отколкото предполагате!

Поп-фолк певецът със скандален имидж Денис събра в новия си видеоклип сексбомбите Даниела Арнаут, финалиската от конкурса на Playboy - Playmate и някогашната водеща на "голите новини" Диана Великова. Въпреки нестандартната си сексуалност, изпълнителят предпочете да се отдаде на ласките на едрогърдите дами, а за финал се отешава в компанията на двама чернокожи, в които някои от вас могат да припознаят фейс контролите на столичния денс-център Sin City.
Денис, който за първи път облича рокля заради проекта, покани на снимачната площадка и двама от най-харесваните мъже у нас.

Али Алиев, носителят на титлата "Мистър Менхънт България" отдавна е в близки отношения с фолк изпълнителят и дори заснеха неотдавна предизвикателна фотосесия, сега вече си партнират и във видеоклип.

Другият мъж в лентата се казва Мерхан Зюлкаров и е рекламно лице на Dolce & Gabanna за страната ни.


"Това е най-сексуалното ми видео. Не ме питайте как издържах на изкушението да не им посегна", коментира Денис, като уточнява, че и дамите в клипа не са му безразлични.
Визуализацията на песента "Палави неща" показва певецът и в нова светлина. Този път го виждаме в рокля, а освен перфектния грим и прическа, екстравагантни мигли допълват образа му дело на гримьорката Аделина Цанева и коафьорката Стиляна.
Клипът съвсем скоро ще се завърти по музикалните телевизии. Въпреки, че не взе участие в снимките му Таня Боева прие предизвикателството да изпълни част от вокалите в песента на колегата си. "Парчето е по-скоро денс отколкото поп-фолк. Радвам се, че с Таня работихме заедно. Освен, че е страхотен човек, тя е и голям професионалист", казва Денис. Музиката и текстът на сингъла са дело на самия изпълнител, аранжимента е на Ефтим Чакъров. Режисьор е Момчил Димитров.Info

Няма коментари:

Публикуване на коментар

portalturkey@gmail.com