Популярни публикации

вторник, 26 май 2009 г.

Ахмед Доган:"В България ДПС е символ на позитивно и толерантно отношение"

▲ Лидерът на ДПС Ахмед Доган

А. Доган: Ако бях сбъркал умишлено, България щеше да има друга съдба

Вторник, 26 Май 2009

„Силовите методи в политиката са изчерпали своите възможности. В България ДПС е символ на позитивно и толерантно отношение.”, каза Ахмед Доган на поредната спирка на еврокампанията на ДПС в Хасково.
Лидерът на ДПС представи своите кандидати за евродепутати в Хасково на среща със симпатизанти и партийни членове. В свое изказване Доган напомни на всички, че неговата партия е най-толерантната и позитивната в България. Всичко това било плод на 20-годишния труд, който е обучил 25 хил. политици от младото поколение, чийто девиз е „уважавай ме, за да те уважавам”. Доган отново се обяви против агресията в политиката с думите „Омразата поражда омраза, подобието ражда подобие, мъстта ражда мъст. Омразата не е езика на политиката, а силовите методи в политиката вече изчерпаха своите възможности”.

„Противопоставянето ми на тоталитарния режим, изграждането на ДПС и на младежката организация са най-големите ми постижения в живота”, допълни Сокола. Пред хасковлии Доган каза още, че всичко, което е направил е било отговорно и за благото на всички поотделно, както и за държавата. „Ако съм искал да сбъркам само веднъж - съзнателно да сбъркам, България щеше да има друга съдба”,каза още той.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

portalturkey@gmail.com